سفارت روسیه در واشنگتن در بیانیه‌ای اعلام کرد دولتی که در سال ۱۹۴۵ شهرهای ژاپن را بمباران اتمی کرده، نمی‌تواند مسکو را به بی‌مسئولیتی در قبال سلاح‌های اتمی متهم کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق با اشاره به وخیم شدن بحران برق در این کشور، اقدامات آمریکا را یکی از دلایل شدت گرفتن این بحران در سایه افزایش دمای هوا در عراق، توصیف کرد.
اشغالگران آمریکایی یک غیر نظامی سوری را کشتند و چند تن دیگر را زخمی کردند.
چین به اقدامات تحریک آمیز واشنگتن در تایوان واکنش نشان داد.
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد اقدامات تازه کوزوو تنش‌ آن با صربستان را تشدید می‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشستی خبری با انتقاد از تجاوز وزیر تندرو امنیت قومی صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی، شهرک‌سازی‌های جدید صهیونیست‌ها را مانعی تحقق راه حل دو دولت خواند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به اعتراف سالیوان درباره رژیم صهیونیستی گفت: این اعتراف یعنی مسؤول همه اقدامات تروریستی این رژیم علیه افراد و تاسیسات اتمی ایران آمریکا بوده و خواهد بود.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل روز دوشنبه در سخنرانی خود با انتقاد از اقدامات یکجانبه گرایانه آمریکا گفت که واشنگتن خودسرانه منشورهای بین‌المللی را نادیده می‌گیرد.
وزارت خارجه روسیه علاوه بر احضار سفیر آمریکا, سفرای انگلیس و کانادا را به دلیل دخالت فاحش در امور داخلی این کشور احضار کرده است.
دبیرکل جنبش النجباء عراق نسبت به تداوم اقدامات خرابکارانه سفیر آمریکا در این کشور هشدار داد.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل هشدار داد: جمهوری اسلامی ایران حق ذاتی خود را برای دفاع از خود بر اساس قوانین بین‌المللی محفوظ می‌دارد و اقدامات قاطعی را برای حفاظت از نیروها، منافع و تأسیسات خود در برابر هرگونه تهدید یا اقدام غیرقانونی که توسط ایالات متحده یا دیگران انجام شود، اتخاذ خواهد کرد.
نماینده آمریکا در سازمان ملل می گوید برخی کشورها درصد هستند تا اقدامات کره شمالی را از چشم جهان مخفی نگه دارند.
رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه امروز از اقدامات اطلاعاتی آمریکا نزدیک منطقه ویژه عملیات نظامی روسیه خبر داد.
وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد که واشنگتن خود را نسبت به تامین امنیت اردن متعهد می داند.
آمریکا از اقدامات جدید علیه روسیه و چین در زمینه تجاری خبر داد.
هر گونه حمایت از اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ایران، به خطر انداختن جان سربازان آمریکایی در منطقه است.
سیمور هرش می گوید سابقه همکاری نروژ و آمریکا در زمینه اقدامات خرابکارانه به زمان جنگ جهانی دوم برمی گردد.
نشریه پلیتیکو از تشدید اقدامات ایالات متحده آمریکا و متحدان غربی آن برای پیگیری تحرکات روسیه پیرامون استفاده احتمالی از سلاح هسته ای خبر داد.
آذری جهرمی نوشت: اگر عزمی بر رفع مشکلات مردم ایران دارند، بهتر است بجای این اقدامات نمایشی، تحریم IP‌های ایران در بسیاری از سرویس دهندگان را رفع کنند. تحریم‌هایی که حتی مانع درج نام ایران در یکسری از پلتفرم‌ها شده است.
«شی یی» از فرماندهان ارشد ارتش چین امروز به اقدامات تحریک‌ آمیز آمریکا و کانادا در تنگه تایوان واکنش نشان داد.
پس از توقف و کنترل این کشتی‌ها و اطمینان از امنیت دریانوردی و به تماس‌های مکرر ناوشکن ج. ا. ا پاسخی نداده و خارج از کنترل در حال دریانوردی بود و موجب ناامنی و به خطر افتادن ایمنی شناور‌های در مسیر گردیده و احتمال انجام اقدامات تروریستی نیز متصور بود.
سفیر چین در نروژ می گوید اگر مداخلات و تحرک آفرینی های خارجی در مسئله تایوان ادامه یابد، پکن حق تسریع در اتحاد مجدد این منطقه را برای خود محفوظ  می داند.
مقامات آمریکا در مواضع اعلانی و نیز اعمالی خود همواره تحریک سران پکن را در دستور کار قرار داده‌اند؛ مقامات آمریکا با تشدید تنش چه منافعی را دنبال می‌کنند؟
وزیر امور خارجه گفت: اقدامات تحریک آمیز آمریکا به منبع تهدید صلح و ثبات بین‌الملل تبدیل شده است.
مدیرکل اداره کنترل تسلیحات وزارت خارجه چین گفت: واشنگتن به دلیل سفر نانسی پلوسی به تایوان با اقدامات تلافی جویانه جدی مواجه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ